Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

"Herbevoorraden bier

Posted by caicai2017 
"Herbevoorraden bier
January 14, 2018 08:57PM
Het systeem waar ik op ben gaan vertrouwen wordt beschreven in David Allen's klassieke boek Getting Things Done, in de volksmond bekend als GTD. Zijn filosofie is eenvoudig maar Nike Blazer Mujer stiekem krachtig: maak je hoofd leeg en voer een "brain dump" uit van alles wat je moet doen; grote projecten in hanteerbare brokken af ??te breken; focus alleen op de taken die voorhanden zijn; en ten slotte Nike Air Max Classic BW Femme review.

Dus in plaats van je overweldigd te voelen door de 137 dingen die je op je bord hebt, focus je je met GTD alleen op datgene wat je op dat moment kunt doen - doe het dan. Nu dat je www.fizelson.fr een systeem hebt, heb je de juiste tools nodig om het te zeggen in beweging.

Voor diegenen in het iOS-ecosysteem is het Things, een zijdezachte app die plezierig is om te gebruiken. Dit is belangrijk, want als je ervan geniet, Nike Air Presto Dames heb je meer kans om het te gebruiken. Zelfs de tutorial is een genot. Het is gemakkelijk om te zien hoe projecten opsplitsen in subprojecten, vervolgens taken en vervolgens mini-checklists. Alles wat wordt Adidas NMD Donne gesynchroniseerd op al je apparaten - computer, iPad, smartphone - wordt samengevoegd met je agenda en serveert je taken precies wanneer je ze nodig hebt.

Met behulp van Things deed ik mijn "brain dump" en www.amaryllis.es sloeg alle verschillende taken uit die me beklemtoonden over een boek dat ik aan het schrijven was ("Herzie hoofdstuk 3", "Zoek 2e bron", "Herbevoorraden bier"winking smiley en chunked die in projecten ("Onderzoek"Nike Air Max 90 Heren ) en deelprojecten ("Voer interviews af", "Review transcript"winking smiley.

En net zo had ik duidelijkheid. Het voelde beter dan een koud biertje na geweldige seks.

Opmerking: voor een eenmalige kostprijs van $ 49 voor een Mac, $ 20 voor een Nike Air Max TN Mujer iPad en $ 10 voor een iPhone is het prijzig, maar de moeite waard.

Voor Android- / Windows-gebruikers heeft u een freebie-optie: Todoist. De interface is misschien niet zo glad als Things, maar je krijgt Nike Air Max 90 Donne Rosa de meeste van dezelfde functionaliteit, inclusief toeters en bellen zoals samenwerkingshulpmiddelen, synchronisatie op alle apparaten, en zelfs een GPS-herinnering om bijvoorbeeld melk te kopen als je een supermarkt Asics Gel Lyte 3 Hommepasseert - nee meer met lege handen thuiskomen.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login